NEJ till VM men ändå Tjeckienresa




5 veckor har nu gått sedan jag drabbades av subarachniodalblödning och även om återhämtningen gått ganska fort så säger läkarna nej till ett VM-deltagande för min del. Egentligen är jag nu friskförklarad men då det inte finns forskning kring rehabiliteringstid av 27-åriga elitidrottare så vill man ändå avvakta lite längre. Min kropp svarar bra på den träning jag nu bedriver, vilket inte är självklart i liknande fall utan en längre trötthetsperiod brukar infinna sig, men det är inte enbart den fysiska delen som värderas utan även den psykiska anspänning som ett VM medför. Jag känner inte att jag kan gå emot det medicinska kunnande som andra besitter utan får helt enkelt acceptera att det kommer fler chanser framöver.


Läs mer på www.andersson-eliasson.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0